شبکه سازی و برقراری ارتباط

Best Practice Competition, Philippines 2015

ما سازمان‌های ایرانی را کمک می کنیم تا کسب و کار خود را در سطوح جهانی ارتقا دهند. بهبود شکل ارتباطات شخصی به صورت اثربخش، تهیه پرزنتیشن و ارائه درخور شرکت در مجامع بین المللی و نیز آگاهی از استانداردهای بین المللی و تفاوت‌های فرهنگی در موفقیت سازمان ها در سطح جهانی تاثیر دارد. ایجاد شبکه‌های قوی بین المللی با هدف بهبود کسب و کارها در داخل و خارج از ایران به سازمان‌ها کمک می‌کند تا بتوانند ارتباطات موثر خود را برقرار و حفظ کنند.

رسیدن به اهداف در مذاکرات نیازمند برقراری ارتباط هدفمند می باشد. ارتباطی سودمند تلقی می شود که طی آن دو طرف مذاکره توانایی انتقال و دریافت درست پیام را داشته باشند. در دنیای امروز ایجاد ارتباطات و شبکه های بین المللی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دیگر مهم نیست چه میدانید، اینکه چه کسی را میشناسید مهم تر است.
پویا راهکار خاورمیانه به نمایندگی از شما انجام مذاکرات و مکاتبات بین المللی را بر عهده می گیرد. با بهره بردن از تجربه کارشناسان پویا راهکار خاورمیانه می توانید به راحتی با شرکت های خارجی ارتباط برقرار نموده و از مزایایی همچون سرعت در برقراری ارتباط، صرفه جویی در هزینه و زمان و خدمات پشتیبانی و پاسخگویی بهره مند شوید.
– ایجاد ارتباط و گسترش روابط با دنیای خارج
– معرفی خدمات و محصولات شرکت شما
– استعلام شرایط همکاری و لیست قیمت محصولات
– انعقاد قرارداد شراکت و همکاری و اخذ نمایندگی

Best Practice Competition, Philippines 2015

برگزاری رویداد ها و دوره های مدیریتی

شرکت پویا راهکار خاورمیانه به شما کمک می‌کند تا با به حداقل رساندن مشکلات پیش رو سازمان‌ خود ، در فرصت‌های عظیم سرمایه‌گذاری شرکت کنید. هدف ما از برگزاری رویدادها و دوره‌های مدیریتی، بالا بردن بازده و ظرفیت سازی برای کسب و کارهای داخلی و سازمان‌ها می‌باشد. برگزاری این رویدادها و دوره‌ها به گسترش ارتباطات میان سازمانی و ایجاد روابط پایدار و چندسویه با صاحبان کسب و کار و شرکت کنندگان کمک می‌کند.

هدف تمامی دوره های مدیریتی افزایش کارآیی کارمندان از طریق آموزش مدیران می باشد. برگزاری دوره های مدیریتی و آموزش مدیران می تواند به طور مستقیم بر روحیه کارکنان تاثیر بگذارد، زمانی که کارکنان ببینند شرکت برای رشد و توسعه آن ها هزینه می کند احساس امنیت بیشتری نسبت به موقعیت خود می کنند. مهم نیست چه دوره ی آموزشی را برای کارکنان خود انتخاب می کنید، مهم این است که بعد از دوره روحیه شخصی خود و کارمندانتان تقویت می گردد. دوره های مدیریتی راهکارهایی برجسته اند که میتوانند بهبود کیفیت های مختلفی از قبیل رهبری و نوآوری را تسهیل نمایند.
پویا راهکار خاورمیانه با کمک کارشناسان داخلی و بین المللی خود توانایی برگزاری دوره های مختلف مدیریتی را برای طرف های ایرانی دارا می باشد. دوره هایی مانند مدیریت فروش، مدیریت تغییر و ادغام، بهره وری تیم و … منجر به افزایش کارآیی سازمان ها و تقویت روحیه کارمندان میگردد.
در کنار دوره های مدیریتی، حضور در رویدادهای داخلی و بین المللی باعث افزایش بازخورد شرکت شما میگردد. هیچ جیز به اندازه حضور در رویداد ها شرکت شما را به دیگران معرفی نمی کند و با حضور در رویداد ها و نمایشگاه ها می توانید علاوه بر کسب اطلاع از وضعیت خود در مقایسه با دیگران، نسبت به ایجاد ارتباطات جدید اقدام نمایید. کارشناسان ما در پویا راهکار خاورمیانه با تجربه ی حضور در رویدادهای متعدد و مختلف داخلی و خارجی قادرند تا شما را برای حضور هر چه بهتر در رویداد ها و نمایشگاه های داخلی و بین المللی آماده نمایند.

مربی گری

Presentation

مربیگری کسب و کار یک فرآیند توسعه راهبری مستقل است که بر موقعیت و چالش های منحصر بفرد افراد در سازمان ها تمرکز دارد. این افراد قابلیت ها ومهارت های خود را با کمک مربی خود در جهت دستیابی به اهداف بهبود می دهند.

یک مربی کسب و کار با کمک به افراد برای روشن کردن چشم انداز تجارت و چگونگی انطباق با اهداف شخصی ، صاحب مشاغل را در اداره یک کسب و کار راهنمایی می کند. مربیگری کسب و کار فرآیندی است که برای هدایت کسب وکار از اکنون به آینده ای روشن تر به کار گرفته می شود.

مربیگری در محیط کسب و کار روشی آموزشی است که در آن فرد باتجربه یا ماهرتر مشاوره و راهنمایی برای کمک به رشد مهارت ها، عملکرد و شغل فرد به کارمند ارائه می دهد.

فواید مربیگری

تعامل کارمندان و کارکنان را افزایش می دهد. عملکرد فردی را بهبود می بخشد. به شناسایی و توسعه کارمندان با پتانسیل بالا کمک می کند. به شناسایی نقاط قوت سازمانی و فردی و فرصت های توسعه کمک می کند.

شما باید از یک مربی کارآمد انتظار داشته باشید: یک دید واضح درباره آنچه مهم است و چه چیزی باعث تغییر در سازمان نمی شود ، در نتیجه به سازمان کمک می کند تا منابع موجود را به کارآمدترین روش متمرکز کند. تحلیل مبتنی بر واقعیت ، ارتباطات آزاد ، تصمیم گیری قاطع و اقدام متمرکز.

هدف از مربیگری باز کردن توانایی افراد برای به حداکثر رساندن عملکرد خودشان است. این به آنها کمک می کند تا یاد بگیرند تا اینکه به آنها آموزش دهند یا به آنها بگویند.

Presentation